Pictorial - marketing, design, szkolenia
  • Portfolio
  • Blog
  • Usługi
  • Kontakt
Menu
  • Portfolio
  • Blog
  • Usługi
  • Kontakt
Szukaj
Zamknij
PrevPoprzednia
NastępnaNastępny

Trzech kwaśnych typów

DonKiszon

Przejdź do opisu
  • Realizacja na zlecenie: Vegebond
  • W portfolio od 13 sierpnia 2019

Nazywam się Bond. Vegebond. I jestem wstrząsającą, rewolucyjną odpowiedzią na Twoje codzienne pragnienia i łaknienia! – tak właśnie zaczyna się opowieść o trzech takich, którzy podbijają podniebienia fanów zdrowych przekąsek.

 

Proste i znane produkty w nietypowej formie! Połączenie nowości i tradycji. Taki temat to świetna zabawa dla nas – twórców brandingu. Oto, co z tej zabawy wyszło…

 
DonKiszon - graficzne motywy reprezentujące linię kreacyjną opracowaną przez Pictorial
Cor'Nichon - graficzne motywy reprezentujące linię kreacyjną opracowaną przez Pictorial
Młody Solon - graficzne motywy reprezentujące linię kreacyjną opracowaną przez Pictorial
Motywy graficzne uzupełniające linię kreacyjną DonKichon

Produkty zostały przez nas ubrane w taki sposób, by mocno wyróżniały się na półce, wzbudzając zaciekawienie i rozbawienie.
Wyposażyliśmy je w bohaterskie nazwy i silne akcenty kolorystyczne:

  • Donkiszon – najbardziej wierny tradycji. Klasyka gatunku!
  • Młody Solon – młody niepokorny, zbuntowany indywidualista. Tu rządzi młodość i świeżość!
  • Cor’Nichon – światowiec z międzynarodowymi korzeniami. Na przemian słodki, ostry, pikantny i słony.
DonKiszon - projekt opakowania opracowany przez Pictorial
Cor'Nichon - projekt opakowania opracowany przez Pictorial
Młody Solon - projekt opakowania opracowany przez Pictorial
DonKiszon, Cor'Nichon i Młody Solon - opakowania produktów Vegebond zaprojektowane przez Pictorial

Budowanie niszy rynkowej bazującej na produkcie masowym było niełatwym i ciekawym wyzwaniem. Badania jakościowe realizowane na etapie budowy komunikacji opakowaniowej utwierdziły nas w przekonaniu, że idziemy właściwą drogą.

Design spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Taki feedback – bardzo lubimy! :)

Branding i opakowania to jednak dopiero początek drogi. Produkty zostały przez nas wyposażone w mocne oręże, by mogły szturmem kolonizować półki sklepowe! Teraz czas na silną komunikację i budowanie popytu.

 
© 2019 Pictorial
Trzech kwaśnych typów
DonKiszon
  • Realizacja na zlecenie: Vegebond
  • W portfolio od 13 sierpnia 2019
  • prowadzona przez Pictorial w zakresie:
  • logo nazwa opakowanie strategia marketingowa
PrevPoprzednia
NastępnaNastępny

Podziel się opinią!

Informacja zwrotna jest dla nas bardzo ważna.
Podziel się swoją opinią w komentarzu i udostępnij tę treść znajomym na swojej ulubionej platformie!

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

Więcej z portfolio...

Czas na światło to slogan marki Lugaah opracowany przez Pictorial
Nawet zwykła ulotka wygląda nadzwyczajnie, jeśli projektuje ją Pictorial
Brandbook marki Leks opracowany przez Pictorial
Opakowania Risotto The Green Woodpecker Trill zaprojektowane przez Pictorial

Następny projekt możemy wykonać dla Ciebie!

Nawiąż kontakt!

Co nowego na blogu?

Jak obniżyć próg wejścia do świata marki nie deprecjonując jej wartości?
Sylwia Piskulska

Jak obniżyć próg wejścia do świata marki…

Czy elitarna marka może skutecznie wyjść poza elitę, nie zniechęcając tych, którzy już czerpią z poczucia wyjątkowości i zachęcając nowych użytkowników, dla których świat marki był dotąd nieosiągalny? Jak w procesie tej zmiany nie stracić na wizerunku?

Czytaj więcej »
Sylwia Piskulska 29 maja 2017
Narzędzia czy umiejętności?
Sylwia Piskulska

Narzędzia czy umiejętności?

Każde narzędzie marketingowe jest tak doskonałe jak osoba, która się nim posługuje. Jednak czy ludzie, którzy się nim posługują potrafią odnaleźć wartościowe parametry, przekuć je w trafne wnioski i podjąć słuszne decyzje?

Czytaj więcej »
Sylwia Piskulska 29 listopada 2016
Czy namalowałeś już obraz swojego klienta?
Sylwia Piskulska

Czy namalowałeś już obraz swojego klienta?

Malowanie obrazu to w rzeczywistości tworzenie Mapy Empatii Klienta. To metoda, która pomaga zrozumieć co twój klient myśli i czuje. Pozwala skupić się na jego doświadczeniach i potrzebach.

Czytaj więcej »
Sylwia Piskulska 29 lipca 2017

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie. Oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!

Chcesz wiedzieć, co nas inspiruje i nad czym obecnie pracujemy? Obserwuj nasz profil na Instagramie!

Ops! You did not set Instagram App Secret in element pack settings!
Pictorial - marketing, design, szkolenia
Nawiąż kontakt!

Pictorial Sylwia Piskulska
Ignacego D. Kaczmarka 37
62-052 Komorniki, PL

+48 601 520 740

hello@pictorial.pl

NIP: 6661787098
REGON: 365318506
nr konta bankowego:
38 1020 4027 0000 1102 1372 6361

Nawigacja

  • Strona Główna
  • Usługi
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Ustawienia cookies

Obserwuj nas!

Facebook
Instagram

© 2021 Pictorial - marketing design szkolenia

Robimy tak, że to dobrze wygląda!