Proste i znane produkty w nietypowej formie! Połączenie nowości i tradycji. Taki temat to świetna zabawa dla nas – twórców brandingu. Oto, co z tej zabawy wyszło…

Nazywam się Bond. Vegebond. I jestem wstrząsającą, rewolucyjną odpowiedzią na Twoje codzienne pragnienia i łaknienia! – tak właśnie zaczyna się opowieść o trzech takich, którzy podbijają podniebienia fanów zdrowych przekąsek.
Proste i znane produkty w nietypowej formie! Połączenie nowości i tradycji. Taki temat to świetna zabawa dla nas – twórców brandingu. Oto, co z tej zabawy wyszło…
Produkty zostały przez nas ubrane w taki sposób, by mocno wyróżniały się na półce, wzbudzając zaciekawienie i rozbawienie.
Wyposażyliśmy je w bohaterskie nazwy i silne akcenty kolorystyczne:
Budowanie niszy rynkowej bazującej na produkcie masowym było niełatwym i ciekawym wyzwaniem. Badania jakościowe realizowane na etapie budowy komunikacji opakowaniowej utwierdziły nas w przekonaniu, że idziemy właściwą drogą.
Design spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem. Taki feedback – bardzo lubimy! :)
Branding i opakowania to jednak dopiero początek drogi. Produkty zostały przez nas wyposażone w mocne oręże, by mogły szturmem kolonizować półki sklepowe! Teraz czas na silną komunikację i budowanie popytu.
Informacja zwrotna jest dla nas bardzo ważna.
Podziel się swoją opinią w komentarzu i udostępnij tę treść znajomym na swojej ulubionej platformie!
Czy elitarna marka może skutecznie wyjść poza elitę, nie zniechęcając tych, którzy już czerpią z poczucia wyjątkowości i zachęcając nowych użytkowników, dla których świat marki był dotąd nieosiągalny? Jak w procesie tej zmiany nie stracić na wizerunku?
Każde narzędzie marketingowe jest tak doskonałe jak osoba, która się nim posługuje. Jednak czy ludzie, którzy się nim posługują potrafią odnaleźć wartościowe parametry, przekuć je w trafne wnioski i podjąć słuszne decyzje?
Malowanie obrazu to w rzeczywistości tworzenie Mapy Empatii Klienta. To metoda, która pomaga zrozumieć co twój klient myśli i czuje. Pozwala skupić się na jego doświadczeniach i potrzebach.
Otrzymuj na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie. Oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!
Chcesz wiedzieć, co nas inspiruje i nad czym obecnie pracujemy? Obserwuj nasz profil na Instagramie!