Czas na światło

Podświetlana klepsydra Lugaah

U podstaw powstania wielu produktów leży problem, któremu reklama dokleja rogi, ostre kły, ognisty oddech i mnóstwo innych atrybutów, a wszystko po to, by pobudzić w nabywcy potrzebę unikania tego zagrożenia, czyli w konsekwencji zakup produktu.

 

Unikalna obietnica

Pomysł stworzenia podświetlanej klepsydry do saun suchych od samego początku podbił nasze serca, ponieważ nie kreuje problemu. Lugaah funkcjonuje w przestrzeni przyjemności i relaksu, a obietnica produktu to wyłącznie… i aż, pogłębienie tego komfortu.

Innowacyjność produktu pozwoliła mu uzyskać ochronę patentową. Dla nas również była czymś nowym, bo dała nam okazję do kreacji w oparciu o tak mało materialny, a tak bardzo energetyczny twór, jakim jest światło.

Oczekiwanie Klienta: premium po skandynawsku

Naszym zadaniem było nawiązanie do skandynawskiego wzornictwa. Minimalizm w komunikacji i grafice to coś, co lubimy i często praktykujemy! Mieliśmy podkreślić unikalność klepsydry i silnie osadzić markę w segmencie premium. Skupiliśmy się na istocie produktu, czyli idei światła. To właśnie ten element stanowi o USP (Unique Selling Proposition), czyli wartości, która podkreśla wyjątkowość oferty.

 

Jak rozwinęliśmy pomysł?

Chcieliśmy, by slogan marki był jej dosłowną, a jednocześnie wielowymiarową, słowną oprawą.
W tym celu odwołaliśmy się do etymologii nazwy: LUGAAH jednoczy moc celtyckiego boga słońca LUG – władającego światłem – oraz starożytnego boga księżyca AAH – odmierzającego upływ czasu. A zatem Lugaah odmierza i oświetla czas. Nie pozostało nam już nic innego, jak spiąć to klamrą: Lugaah – Czas na światło.

Komunikacja słowna, w tym filozofia marki, stała się podstawą treści witryny internetowej.

Korekta logo

Logo dostarczone nam do modyfikacji oparte było na typografii i minimalistycznym symbolu, nawiązującym do klepsydry. Spodobało nam się to podejście. Ustaliliśmy obowiązującą kolorystykę znaku i i wyznaczyliśmy jego pole ochronne. Dokonaliśmy korekty geometrii, tak by zrównoważyć skalę poszczególnych elementów logo i wprowadzić naturalne osie symetrii. To pomaga w późniejszym użyciu, czyli w ekspozycji logo na różnych polach eksploatacji i nośnikach.

Stworzyliśmy folder i zbudowaliśmy stronę internetową

Wizja komunikacji marki urodziła się jako monolit. Wiedzieliśmy od początku, jak chcemy zaprezentować produkt. Dlatego przygotowaliśmy zestaw wytycznych do sesji zdjęciowej, uwzględniający sposób jego oświetlenia i perspektywę. Spodziewaliśmy się, że materiał zdjęciowy nie będzie w stanie wystarczająco wyraźnie zaprezentować walorów produktu.  Dlatego uzyskany materiał poddaliśmy gruntownej obróbce, a poszczególne ujęcia zmontowaliśmy z wcześniej przygotowanymi wizualizacjami i fotografią stock. Dzięki temu uzyskaliśmy czystą i nieprzegadaną prezentację, uwzględniającą również interakcję z odbiorcą. Nawiązaliśmy do takich wartości jak spokój, relaks i odprężenie. Zarówno witryna internetowa, jak i folder powstały w czterech wersjach językowych.

Opakowanie światła

Opakowanie pełni tu szczególną funkcję – demonstracyjną! Emocję związaną z obcowaniem z produktem budujemy jeszcze przed otwarciem kartonika. Prezentując produkt na zewnętrznych ścianach kartonika z jednej strony zaspokajamy ciekawość, a z drugiej podsycamy pragnienie bezpośredniego obcowania z nim.

Opracowaliśmy również zadruk metalowej części produktu, dbając o spójność graficzną w każdym elemencie.

Wizytówka sprzedażowa, ale spójna z komunikacją marki

Oprócz danych personalnych, zawiera elementy informacyjne samego produktu. Nawet tak mały element identyfikacji wizualnej marki, został podporządkowany jednolitej komunikacji marketingowej. Tu należą się brawa dla klienta za dbałość o szczegóły, które sukcesywnie budują wizerunek brandu.

 
© 2020 Pictorial
Czas na światło
Podświetlana klepsydra Lugaah

Podziel się opinią!

Informacja zwrotna jest dla nas bardzo ważna.
Podziel się swoją opinią w komentarzu i udostępnij tę treść znajomym na swojej ulubionej platformie!

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

Co nowego na blogu?

Narzędzia czy umiejętności?
Sylwia Piskulska

Narzędzia czy umiejętności?

Każde narzędzie marketingowe jest tak doskonałe jak osoba, która się nim posługuje. Jednak czy ludzie, którzy się nim posługują potrafią odnaleźć wartościowe parametry, przekuć je w trafne wnioski i podjąć słuszne decyzje?

Czytaj więcej »
Koniec tworzenia iluzorycznych rozwiązań i hołdowania systemowym hecom. Stawiamy na Marketing od serca! Bez ściemy i przyklaskiwania temu, co masowo uznane za słuszne. I choć bardzo lubimy podglądać rynek i śledzić trendy, to jednak ostatecznie to z serca płyną najlepsze koncepcje! I tego zamierzamy się trzymać! - pisze w swoim felietonie Sylwia Piskulska z Pictorial
Sylwia Piskulska

Marketing od serca

Koniec tworzenia iluzorycznych rozwiązań i hołdowania systemowym hecom. Stawiamy na Marketing od serca! Bez ściemy i przyklaskiwania temu, co masowo uznane za słuszne. I choć bardzo lubimy podglądać rynek i śledzić trendy, to jednak ostatecznie to z serca płyną najlepsze koncepcje! I tego zamierzamy się trzymać!

Czytaj więcej »

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie. Oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!

Chcesz wiedzieć, co nas inspiruje i nad czym obecnie pracujemy? Obserwuj nasz profil na Instagramie!

Ops! You did not set Instagram App Secret in element pack settings!