Unikalna obietnica
Pomysł stworzenia podświetlanej klepsydry do saun suchych od samego początku podbił nasze serca, ponieważ nie kreuje problemu. Lugaah funkcjonuje w przestrzeni przyjemności i relaksu, a obietnica produktu to wyłącznie… i aż, pogłębienie tego komfortu.
Innowacyjność produktu pozwoliła mu uzyskać ochronę patentową. Dla nas również była czymś nowym, bo dała nam okazję do kreacji w oparciu o tak mało materialny, a tak bardzo energetyczny twór, jakim jest światło.
Oczekiwanie Klienta: premium po skandynawsku
Naszym zadaniem było nawiązanie do skandynawskiego wzornictwa. Minimalizm w komunikacji i grafice to coś, co lubimy i często praktykujemy! Mieliśmy podkreślić unikalność klepsydry i silnie osadzić markę w segmencie premium. Skupiliśmy się na istocie produktu, czyli idei światła. To właśnie ten element stanowi o USP (Unique Selling Proposition), czyli wartości, która podkreśla wyjątkowość oferty.