Przestrzeń malowana światłem

Strona internetowa Thoro.pl

Podczas gdy Oni z pasją kreują przestrzeń światłem, my z równie wielkim zaangażowaniem stworzyliśmy wirtualne atelier ich produktów. Thoro podąża za skandynawskim minimalizmem. Poszukuje równowagi między funkcją i formą. Dlatego taka też musiała być ich witryna. Bliska szwedzkiej filozofii życia LAGOM: nie za dużo, nie z mało, w sam raz.
Doskonałe wzornictwo produktów Thoro zaprezentowaliśmy poprzez perfekcyjny webowy design. W każdym elemencie szukaliśmy równowagi i harmonii. Odbiorca znajduje się w dobrze zorganizowanej przestrzeni, gdzie intuicyjnie podąża za kolejnymi wskazówkami. Może zachwycić się detalami, które w wyrazisty sposób prezentuje fotografia produktów. Wizualizacja lamp w przestrzeni pomieszczeń zajmuje maksymalną część ekranu, dzięki czemu użytkownik może czerpać pełną przyjemność z wirtualnego obcowania z produktem.
Witrynę zbudowaliśmy na silniku Wordpress. Ze wzlędu na strukturę katalogu produktów zdecydowaliśmy się stworzylić niestandardowe typy treści i taksonomię. Dzięki temu Klient może samodzielnie i w łatwy sposób zarządzać treścią witryny, zachowując przy tym wzajemne relacje poszczególnych elementów. Nie musi przy tym martwić się o to, czy wybrana grafika bądź fotografia w sposób właściwy dopasuje się do układu elementów strony.
Co ważne, strona internetowa Thoro powstała w ekspresowym tempie. Dlatego projekt z pewnością doczeka się kolejnych wersji, które poszerzą funkcjonalność witryny. Jesteście ciekawi co nowego szykje Thoro we współpracy z Pictorial? Zaglądajcie do naszego portfolio i na stronę Thoro.pl i obserwujcie zmiany! Tymczasem czekamy na Wasze opinie w komentarzach!
© 2019 Pictorial
Przestrzeń malowana światłem
Strona internetowa Thoro.pl

Podziel się opinią!

Informacja zwrotna jest dla nas bardzo ważna.
Podziel się swoją opinią w komentarzu i udostępnij tę treść znajomym na swojej ulubionej platformie!

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

Co nowego na blogu?

Jak obniżyć próg wejścia do świata marki nie deprecjonując jej wartości?
Sylwia Piskulska

Jak obniżyć próg wejścia do świata marki…

Czy elitarna marka może skutecznie wyjść poza elitę, nie zniechęcając tych, którzy już czerpią z poczucia wyjątkowości i zachęcając nowych użytkowników, dla których świat marki był dotąd nieosiągalny? Jak w procesie tej zmiany nie stracić na wizerunku?

Czytaj więcej »
Jak zapewnić dobrą jakość?
Sylwia Piskulska

Jak zapewnić dobrą jakość?

Problem wielu organizacji nie tkwi w jakości produktów czy usług, lecz w jakości procesów wpływających na wynik. Kto tymczasem steruje procesem i tworzy rezultat? Oczywiście ludzie.

Czytaj więcej »
Co znaczy „być kreatywnym”?
Sylwia Piskulska

Co znaczy „być kreatywnym”?

Kreatywni ludzie rzadko szukają rozwiązań. Częściej szukają problemów do rozwiązania. Niejednokrotnie do rozwiązania przez innych! Choć brzmi to paradoksalnie, jest prawdziwe.

Czytaj więcej »

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie. Oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!

Chcesz wiedzieć, co nas inspiruje i nad czym obecnie pracujemy? Obserwuj nasz profil na Instagramie!