Inna niż wszystkie

Ulotka THORO

Ulotka zazwyczaj kojarzona jest z niewielkim obustronnie zadrukowanym kawałkiem papieru. Najczęściej wiotka, przegadana, krzykliwa i nie zachęcająca do lektury. Po kilku sekundach obcowania z nią, trafia do kosza.

 

Jak zatrzymać uwagę odbiorcy?

Zrobić to inaczej! Odejść od schematu, postawić na minimalistyczną komunikację słowno – graficzną i …zaufać specjalistom takim jak my!

Oświeciło nas!

Ulotka dla THORO miała zaprezentować 4 linie produktowe. Przy niedużym formacie, było to sporym wyzwaniem. Podzieliliśmy więc ulotkę na 3 części, tak by składała się w literę C. Big, czyli zgięcie między stronami, zaplanowaliśmy umyślnie przez środek zdjęcia, dokładnie w miejscu, które nie zakłóca odbioru i pozwala zachować logiczny ciąg sczytywania informacji. Zastosowaliśmy silne podziały kolorystyczne: niebieski jako wiodący dla marki Thoro i czarny charakterystyczny dla ekspozycji produktowej. Dzięki temu mogliśmy właściwie zaprezentować wszystkie linie.

 

Uzyskaliśmy efekt magiczny!

Ulotka zmienia klimat w zależności od tego z której strony się ją ogląda. Niezależnie od tego jak się ją otworzy lub zamknie, doskonale się ją czyta jako całość.

Spójność się opłaca!

Forma ulotki pokazuje nie tylko same produkty, ale też podprogowo wartości stojące za marką THORO: niebanalna, minimalistyczna, pomysłowa i w dobrym stylu!

 
© 2020 Pictorial
Inna niż wszystkie
Ulotka THORO

Podziel się opinią!

Informacja zwrotna jest dla nas bardzo ważna.
Podziel się swoją opinią w komentarzu i udostępnij tę treść znajomym na swojej ulubionej platformie!

Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

Co nowego na blogu?

Co znaczy „być kreatywnym”?
Sylwia Piskulska

Co znaczy „być kreatywnym”?

Kreatywni ludzie rzadko szukają rozwiązań. Częściej szukają problemów do rozwiązania. Niejednokrotnie do rozwiązania przez innych! Choć brzmi to paradoksalnie, jest prawdziwe.

Czytaj więcej »
Sylwia Piskulska

Fachowiec – marketingowiec

Marketing potrzebuje ludzi, którzy mają umiejętność działania w sytuacjach nieokreślonych i nieprzewidywalnych. Probierzem marketingowego potencjału staje się nagła sytuacje kryzysowa, taka jak pandemia. Siła i szybkość rażenia tego zjawiska nie mieści się w żadnym scenariuszu biznesowym.

Czytaj więcej »

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie. Oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!

Chcesz wiedzieć, co nas inspiruje i nad czym obecnie pracujemy? Obserwuj nasz profil na Instagramie!

Ops! You did not set Instagram App Secret in element pack settings!