Pictorial - marketing, design, szkolenia

Inna niż wszystkie

Ulotka THORO

Ulotka zazwyczaj kojarzona jest z niewielkim obustronnie zadrukowanym kawałkiem papieru. Najczęściej wiotka, przegadana, krzykliwa i nie zachęcająca do lektury. Po kilku sekundach obcowania z nią, trafia do kosza.

 

Jak zatrzymać uwagę odbiorcy?

Zrobić to inaczej! Odejść od schematu, postawić na minimalistyczną komunikację słowno – graficzną i …zaufać specjalistom takim jak my!

Oświeciło nas!

Ulotka dla THORO miała zaprezentować 4 linie produktowe. Przy niedużym formacie, było to sporym wyzwaniem. Podzieliliśmy więc ulotkę na 3 części, tak by składała się w literę C. Big, czyli zgięcie między stronami, zaplanowaliśmy umyślnie przez środek zdjęcia, dokładnie w miejscu, które nie zakłóca odbioru i pozwala zachować logiczny ciąg sczytywania informacji. Zastosowaliśmy silne podziały kolorystyczne: niebieski jako wiodący dla marki Thoro i czarny charakterystyczny dla ekspozycji produktowej. Dzięki temu mogliśmy właściwie zaprezentować wszystkie linie.

 

Uzyskaliśmy efekt magiczny!

Ulotka zmienia klimat w zależności od tego z której strony się ją ogląda. Niezależnie od tego jak się ją otworzy lub zamknie, doskonale się ją czyta jako całość.

Spójność się opłaca!

Forma ulotki pokazuje nie tylko same produkty, ale też podprogowo wartości stojące za marką THORO: niebanalna, minimalistyczna, pomysłowa i w dobrym stylu!

 
© 2020 Pictorial
Inna niż wszystkie
Ulotka THORO

Udostępnij znajomym!

Udostępnij link do tej strony znajomym Jeśli uważasz, że ten artykuł zainteresuje kogoś z Twoich znajomych, udostępnij  go na wybranej platformie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on tumblr
Tumblr
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print

Co nowego na blogu?

Jak zapewnić dobrą jakość?

Jak zapewnić dobrą jakość?

Problem wielu organizacji nie tkwi w jakości produktów czy usług, lecz w jakości procesów wpływających na wynik. Kto tymczasem steruje procesem i tworzy rezultat? Oczywiście ludzie.

Czytaj więcej »

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Otrzymuj na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie. Oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!