Jak połączyć działalność finansową z inżynieryjnym umysłem właściciela? Oto rozwiązanie: nazwa slogan i logo, które trafiły w sedno oczekiwań.
A waszym zdaniem to właściwa ilustracja tematu?
Jaką identyfikację słowno-graficzną zbudować dla aktywnego wsparcia księgowego?
Jak połączyć działalność finansową z inżynieryjnym umysłem właściciela? Oto rozwiązanie: nazwa slogan i logo, które trafiły w sedno oczekiwań.
A waszym zdaniem to właściwa ilustracja tematu?
Informacja zwrotna jest dla nas bardzo ważna.
Podziel się swoją opinią w komentarzu i udostępnij tę treść znajomym na swojej ulubionej platformie!
Malowanie obrazu to w rzeczywistości tworzenie Mapy Empatii Klienta. To metoda, która pomaga zrozumieć co twój klient myśli i czuje. Pozwala skupić się na jego doświadczeniach i potrzebach.
Czy elitarna marka może skutecznie wyjść poza elitę, nie zniechęcając tych, którzy już czerpią z poczucia wyjątkowości i zachęcając nowych użytkowników, dla których świat marki był dotąd nieosiągalny? Jak w procesie tej zmiany nie stracić na wizerunku?
Marketing potrzebuje ludzi, którzy mają umiejętność działania w sytuacjach nieokreślonych i nieprzewidywalnych. Probierzem marketingowego potencjału staje się nagła sytuacje kryzysowa, taka jak pandemia. Siła i szybkość rażenia tego zjawiska nie mieści się w żadnym scenariuszu biznesowym.
Otrzymuj na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie. Oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!
Chcesz wiedzieć, co nas inspiruje i nad czym obecnie pracujemy? Obserwuj nasz profil na Instagramie!