Nie mamy tu do czynienia z systemem hotelowym tylko autonomicznymi pokojami na wynajem zlokalizowanymi w domu, w którym mieszkaja gospodarze. Obiekt jest tak zorganizowany, że goście mają pełne poczucie prywatności, a przy tym wygodę pensjonatu.

Szukasz przytulnego miejsca pod Tatrami? Tak, aby przejść się spacerkiem na Krupówki, a przy tym nie starcić na to połowy dnia? Domek za Strugiem to miejsce idealne dla Ciebie! Wszystko super, ale to nie jedyne takie miejsce. Jak zatem przekonać gości, że warto zatrzymać się właśnie tutaj?
Nie mamy tu do czynienia z systemem hotelowym tylko autonomicznymi pokojami na wynajem zlokalizowanymi w domu, w którym mieszkaja gospodarze. Obiekt jest tak zorganizowany, że goście mają pełne poczucie prywatności, a przy tym wygodę pensjonatu.
Właściwie i przejrzyście zaprezentowana oferta jest niezbędna. Strona internetowa w takim przypadku to podstawa. Budowa skomplikowanego systemu rezerwacji mija się tu z celem. Potrzebna jest prosta, przejrzysta witryna sugerująca bezpośredni kontakt z właścicielami.
Do tego przyda się również rozpoznawalne logo, które mogłoby funkcjonować w mediach społecznościowych!
Inspirując się kształtem masywu Giewontu opracowaliśmy ikonę – sygnet logo. W oparciu o CMS Wordpress przygotowaliśmy stronę internetową, na której goście mogą zapoznać się z ofertą noclegową, sprawdzić dostępne terminy, a następnie skontaktować się z właścicielami w celu rezerwacji.
Być może Ty będzie kolejnym gościem Domku za Strugiem?
Udostępnij link do tej strony znajomym Jeśli uważasz, że ten artykuł zainteresuje kogoś z Twoich znajomych, udostępnij go na wybranej platformie.
Problem. Słowo, które nie istnieje w języku ludzi sukcesu. Dlaczego? Ponieważ tam, gdzie inni widzą problem, oni widzą rozwiązanie.
Marketing potrzebuje ludzi, którzy mają umiejętność działania w sytuacjach nieokreślonych i nieprzewidywalnych. Probierzem marketingowego potencjału staje się nagła sytuacje kryzysowa, taka jak pandemia. Siła i szybkość rażenia tego zjawiska nie mieści się w żadnym scenariuszu biznesowym.
Malowanie obrazu to w rzeczywistości tworzenie Mapy Empatii Klienta. To metoda, która pomaga zrozumieć co twój klient myśli i czuje. Pozwala skupić się na jego doświadczeniach i potrzebach.
Otrzymuj na bieżąco informacje o nowych treściach na stronie. Oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!
W celu zapewnienia prawidłowego działania niniejszej witryny stosowane są pliki cookies. Czy wyrażasz zgodę na ich użycie?
Akceptuję Nie teraz Ustawienia zaawansowanePlik Cookie | Ważność | Opis |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Plik Cookie | Ważność | Opis |
---|---|---|
sb | 2 years | This cookie is used by Facebook to control its functionalities, collect language settings and share pages. |
Plik Cookie | Ważność | Opis |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
Plik Cookie | Ważność | Opis |
---|---|---|
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt.innertube::nextId | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Plik Cookie | Ważność | Opis |
---|---|---|
_gat_objectObject | 1 minute | No description |
ppwp_wp_session | 30 minutes | No description |