Pictorial - marketing, design, szkolenia

Narzędzia czy umiejętności?

Jak sprawić, by szły ze sobą w parze?

Każde narzędzie marketingowe jest tak doskonałe jak osoba, która się nim posługuje. Możesz dysponować zaawansowanym narzędziem analitycznym, które pozwala ci na bieżąco monitorować wszystkie etapy lejka sprzedażowego. Czy jednak ludzie, którzy się nim posługują potrafią odnaleźć wartościowe parametry, przekuć je w trafne wnioski i podjąć słuszne decyzje?

 

Potrzebujesz ludzi wyposażonych w odpowiednie umiejętności, którzy będą potrafili wykorzystać potencjał narzędzi jakie im dajesz. Jak sprawić, by narzędzia i umiejętności szły ze sobą w parze?

Zadbaj o odpowiednie warsztaty, które zweryfikują różnice pomiędzy faktycznymi umiejętnościami pracownika a możliwościami jakie daje narzędzie. Rozwijaj kulturę tolerancji wobec różnych podejść do jego obsługi, ale zawsze podkreślaj wartość tych wniosków, które szybciej i sprawniej prowadzą do celu. Wśród entuzjastów umiejętnie posługujących się narzędziem, poszukaj ambasadorów, którzy staną się partnerami w budowaniu przekonania o niewykorzystanym potencjale. Wykorzystaj ich entuzjazm, aby mogli angażować innych w jego sprawniejszą obsługę.

Jest jeszcze jeden element, który w wielu sytuacjach okazuje się pomocny: zabawa!

Badania dowodzą, że pracownicy, którzy traktują narzędzie jak zabawkę, chętniej korzystają z okazji, aby się nim umiejętnie i efektywnie posługiwać. Jeśli masz taką możliwość, wprowadź do oprogramowania elementy humoru, na przykład poprzez nieformalne komunikaty lub zabawne nazwy.

 
© 2019 Pictorial
Narzędzia czy umiejętności?
Jak sprawić, by szły ze sobą w parze?

Udostępnij znajomym!

Udostępnij link do tej strony znajomym Jeśli uważasz, że ten artykuł zainteresuje kogoś z Twoich znajomych, udostępnij  go na wybranej platformie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on tumblr
Tumblr
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print

Przeczytaj również...

Jak zapewnić dobrą jakość?

Jak zapewnić dobrą jakość?

Problem wielu organizacji nie tkwi w jakości produktów czy usług, lecz w jakości procesów wpływających na wynik. Kto tymczasem steruje procesem i tworzy rezultat? Oczywiście ludzie.

Czytaj więcej »

Tymczasem w portfolio...

Bądź na bieżąco!

Dołącz do nas w mediach społecznościowych!

Na bieżąco otrzymuj informacje o nowych treściach na stronie, a także oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!