Jak myślę i pracuję? 2016-10-18T00:05:47+00:00

Jak myślę i pracuję?

Co to znaczy być kreatywnym?

Kreatywni ludzie rzadko szukają rozwiązań. Częściej szukają problemów do rozwiązania. Niejednokrotnie do rozwiązania przez innych! Choć brzmi paradoksalnie, jest prawdziwe.

Czytaj całość
Czy namalowałeś już obraz swojego klienta?

Nie potrzebna Ci do tego sztaluga, płótno i farby. Wystarczy arkusz papieru, samoprzylepne karteczki i kolorowe pisaki lub, jeśli wolisz, flipchart, postity i markery.

Czytaj całość
Jak budujesz swoją strategię?

Czym jest strategia? Żadna obszerna definicja strategii nie ujęła mnie tak bardzo, jak lapidarne określenie twórców tego słowa, Greków: Strategia jest umiejętnością dowodzenia…

Czytaj całość
Jak obniżyć próg wejścia do świata marki nie deprecjonując jej wartości?

Masz markę luksusową, z wypracowanym przez lata topowym wizerunkiem w swoim segmencie. Cykl życia prowadzi ją na szczyt paraboli…

Czytaj całość
Jak wdrożyć nowe narzędzia w marketingu?

Wdrożenie nowych narzędzi napotyka zwykle na opór. Rzadko jest to kwestią oprogramowania, częściej nastawienia zespołu lub poszczególnych użytkowników.

Czytaj całość
Jak zapewnić dobrą jakość?

Dla jednych jakość pochodzi od ludzi, dla innych jej gwarantem jest dobry system. W praktyce jednak system jest tyle wart, ile warci są ludzie go tworzący i w nim pracujący.

Czytaj całość
Narzędzia czy umiejętności?

Każde narzędzie marketingowe jest tak doskonałe jak osoba, która się nim posługuje. Możesz dysponować zaawansowanym narzędziem analitycznym. Czy jednak ludzie, którzy się nim posługują potrafią podjąć słuszne decyzje?

Czytaj całość
Jak problem przekuć w wyzwanie?

Problem. Słowo, które nie istnieje w języku ludzi sukcesu. Dlaczego? Ponieważ tam, gdzie inni widzą problem, oni widzą rozwiązanie. Problem to wytłumaczenie dla tych, którym się nie udało. Brutalne, ale prawdziwe.

Czytaj całość