Pictorial - marketing, design, szkolenia
Szukaj
Close this search box.

Jak problem przekuć w wyzwanie?

Problem. Słowo, które nie istnieje w języku ludzi sukcesu. Dlaczego? Ponieważ tam, gdzie inni widzą problem, oni widzą rozwiązanie.

Problem to wytłumaczenie dla tych, którym się nie udało. Brutalne, ale prawdziwe. „To był problem bez rozwiązania. Nie mogłem tego zrobić. Nie mogłem tego skończyć. To było za trudne.” – słyszysz często. To dla wielu wymówka by nie podjąć działania. A gdyby zrozumieli, że to nie był problem, tylko szansa? Z pewnością poczuliby żal, że jej nie wykorzystali.

 

Słowo problem zostało wymyślone dla określenia wielkich i wielowymiarowych spraw – problem społeczny, problem gospodarczy czy problem religijny. Sprawy wagi biznesowej i prywatnej są wyłącznie wyzwaniem i możliwością rozwoju. To również okazja, by wznieść się wyżej, zyskując nową wiedzę i doświadczenie.

Gdy nazywasz coś szansą, podświadomie chcesz ją wykorzystać. Rezygnacja byłaby przecież głupotą. Nie pozwól więc głupocie stukać do drzwi twojej podświadomości. Kłopot lub niepowodzenie to nie pierwszy krok ku katastrofie, tylko pierwszy krok ku rozwojowi. Paradoksalnie nie powinniśmy od nich uciekać, tylko do nich dążyć, traktując je jako sposobność, która niesie ze sobą wiele możliwości.

Ten wątek, jak wiele innych, traktuje zasada Pareto. Zdecydowana większość ludzi poświęca aż 80% swojego czasu na rozpamiętywanie kłopotliwej sytuacji. Pozostałe 20% na szukanie rozwiązania. Czas zmienić te proporcje!

Jesteś gotowy, by to zrobić? Ja tego dokonałam i jestem gotowa przekazać tą wiedzę.

To, jak szukać rozwiązań, to temat jednego ze szkoleń z zakresu kreatywnego myślenia. Trening pozwala zmienić podejście do trudnej sytuacji i uczy metod szukania rozwiązań. Ludzka kreatywność jest nieograniczona! To również temat treningu facylitacyjnego, który zdefiniuje możliwości, pomoże w podjęciu wartościowej decyzji i przygotuje dalszy plan działania.

Poszerzając swoje horyzonty myślowe, poszerzasz tym samym swoje możliwości. Pomóż sobie w podjęciu wartościowych decyzji i zmień swoją przyszłość.

 
© 2019 Pictorial
Jak problem przekuć w wyzwanie?

Udostępnij znajomym!

Udostępnij link do tej strony znajomym Jeśli uważasz, że ten artykuł zainteresuje kogoś z Twoich znajomych, udostępnij  go na wybranej platformie.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Tumblr
WhatsApp
Email
Print

Przeczytaj również...

Jak obniżyć próg wejścia do świata marki nie deprecjonując jej wartości?

Jak obniżyć próg wejścia do świata marki…

Czy elitarna marka może skutecznie wyjść poza elitę, nie zniechęcając tych, którzy już czerpią z poczucia wyjątkowości i zachęcając nowych użytkowników, dla których świat marki był dotąd nieosiągalny? Jak w procesie tej zmiany nie stracić na wizerunku?

Czytaj więcej »

Tymczasem w portfolio...

Bądź na bieżąco!

Dołącz do nas w mediach społecznościowych!

Na bieżąco otrzymuj informacje o nowych treściach na stronie, a także oceniaj i komentuj nasze publikacje w ramach dyskusji na naszym Facebookowym profilu!