Narzędzia czy umiejętności?

Narzędzia czy umiejętności?

Każde narzędzie marketingowe jest tak doskonałe jak osoba, która się nim posługuje. Możesz dysponować zaawansowanym narzędziem analitycznym, które pozwala ci na bieżąco monitorować wszystkie etapy lejka sprzedażowego. Czy jednak ludzie, którzy się nim posługują potrafią odnaleźć wartościowe parametry, przekuć je w trafne wnioski i podjąć słuszne decyzje?
Narzędzia czy umiejętności?

Potrzebujesz ludzi wyposażonych w odpowiednie umiejętności, którzy będą potrafili wykorzystać potencjał narzędzi jakie im dajesz. Jak sprawić, by narzędzia i umiejętności szły ze sobą w parze?

Zadbaj o odpowiednie warsztaty, które zweryfikują różnice pomiędzy faktycznymi umiejętnościami pracownika a możliwościami jakie daje narzędzie. Rozwijaj kulturę tolerancji wobec różnych podejść do jego obsługi, ale zawsze podkreślaj wartość tych wniosków, które szybciej i sprawniej prowadzą do celu. Wśród entuzjastów umiejętnie posługujących się narzędziem, poszukaj ambasadorów, którzy staną się partnerami w budowaniu przekonania o niewykorzystanym potencjale. Wykorzystaj ich entuzjazm, aby mogli angażować innych w jego sprawniejszą obsługę.

Jest jeszcze jeden element, który w wielu sytuacjach okazuje się pomocny: zabawa!

Badania dowodzą, że pracownicy, którzy traktują narzędzie jak zabawkę, chętniej korzystają z okazji, aby się nim umiejętnie i efektywnie posługiwać. Jeśli masz taką możliwość, wprowadź do oprogramowania elementy humoru, na przykład poprzez nieformalne komunikaty lub zabawne nazwy.

© Sylwia Piskulska | Pictorial 2016

Spodobał Ci się ten artykuł?

Być może zainteresuje on również Twoich znajomych.
Udostępnij jego treść na wybranej platformie!

Zrób kolejny krok!

Rozwiń kreatywność i wzmocnij potencjał swojego zespołu. Osiągnij sukces dzięki skutecznym metodom! Mogę Ci w tym pomóc! Wystarczy, że skorzystasz z mojej oferty szkoleń i warsztatów.

Jeśli jedna osoba coś potrafi, każdy może się tego nauczyć!

Wyświetl szczegóły oferty

Zrób kolejny krok!

Rozwiń kreatywność i wzmocnij potencjał swojego zespołu. Osiągnij sukces dzięki skutecznym metodom! Mogę Ci w tym pomóc! Wystarczy, że skorzystasz z mojej oferty szkoleń i warsztatów.

Jeśli jedna osoba coś potrafi, każdy może się tego nauczyć!

Wyświetl szczegóły oferty

Rzuć okiem na inne artykuły!

  • Jak problem przekuć w wyzwanie?

Jak problem przekuć w wyzwanie?

Problem. Słowo, które nie istnieje w języku ludzi sukcesu. Dlaczego? Ponieważ tam, gdzie inni widzą problem, oni widzą rozwiązanie.

  • Narzędzia czy umiejętności?

Narzędzia czy umiejętności?

Każde narzędzie marketingowe jest tak doskonałe jak osoba, która się nim posługuje. Możesz dysponować zaawansowanym narzędziem analitycznym...

  • Jak zapewnić dobrą jakość?

Jak zapewnić dobrą jakość?

Dla jednych jakość pochodzi od ludzi, dla innych jej gwarantem jest dobry system. W praktyce jednak system jest tyle wart, ile warci są ludzie go tworzący i w nim pracujący.

  • Jak wdrożyć nowe narzędzia w marketingu?

Jak wdrożyć nowe narzędzia w marketingu?

Wdrożenie nowych narzędzi napotyka zwykle na opór. Rzadko jest to kwestią oprogramowania, częściej nastawienia...

  • Jak obniżyć próg wejścia do świata marki nie deprecjonując jej wartości?

Jak obniżyć próg wejścia do świata marki?

Masz markę luksusową, z wypracowanym przez lata topowym wizerunkiem w swoim segmencie. Cykl życia prowadzi ją na szczyt paraboli...

  • Jak budujesz swoją strategię?

Jak budujesz swoją strategię?

Czym jest strategia? Żadna obszerna definicja strategii nie ujęła mnie tak bardzo, jak lapidarne określenie twórców tego słowa, Greków: Strategia jest umiejętnością dowodzenia.

  • Czy namalowałeś już obraz swojego klienta?

Czy namalowałeś już obraz swojego klienta?

Nie musisz też mieć talentu plastycznego, wystarczy mieć otwarty umysł i poznać metodę.

  • Co to znaczy być kreatywnym?

Co znaczy „być kreatywnym”?

Kreatywni ludzie rzadko szukają rozwiązań. Częściej szukają problemów do rozwiązania. Niejednokrotnie do rozwiązania przez innych! Choć brzmi to paradoksalnie, jest prawdziwe.

Pytania? Sugestie?

Masz pytania do treści artykułu? Chciałbyś podzielić się swoją opinią na omawiany temat? Nie wahaj się!

Nawiąż kontakt!

Chętnie odpowiem również na wszelkie pytania dotyczące oferty firmy Pictorial. Zapraszam do kontaktu!

2016-10-16T03:07:31+00:00